tisdag 30 april 2013

Pike Open Oskarshamn


Allt se ju bra ut.
Då va Pike Open Oskarshamn färdig blev inte en helt lyckad tävling. Riktigt trögt fiske och en trasig motor blev resultatet :) vi körde med 2 båtar Hultans och min tog nog inte mer än 10 min innan hultans motor slutade funka så på vägen hem blev det att bogsera hans båt,  och ingent lyckat fiske blev det heller, 14 fiskar på 2 dag på 4 pers och inget stort den största på 75 cm. Själv missade jag en som kan ha varit riktigt stor, kör med fluorocarbon tafs och har funkar riktigt bra tills efter den fiske tog hela betet och halva tafsen inte kul. Så i dag va jag nere och köpte mjuk titantafs får hoppas det går bättre.!

Basses första fisk för i år!
Hoppas på bättre fiske nu till helgen, då blir det Sportfish Master där jag ska fiska med Gotland och Thomas från Baltic heroes.

Måste säga  grattis till Sisse Från Team Armagäddon till segern, han vann med längsta gäddan på 97 cm stort grattis!
Inte så kul!







Skitfiske på er

/Rogge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar