söndag 7 april 2013

Sportfiskemässan 2013


Har varit på sportfiskemässan i Jönköping nu i helgen riktigt trevligt. Blev mycket skratt och träffade en hel del nya människor och det är alltid roligt. Det var  väldigt mycket nytt att se, men det som jag fastnade mest för va en av båtarna som va där, så till nästa år så får det bli en sådan eller till hösten :)

Efter som jag fiskar mycket med Gunki grejor så va det extra kul att träffa Frederic Jullian och tjata lite med honom och resten av folket från illex och Gunki alltid kul att höra andras erfarenheter när det kommer till beten och spön. :)

Själv blev det inte så mycket från mässan blev en rulle från Pezon & Michel,  Gunki  FV 200 och en tröja, trodde faktiskt det skulle bli mer prylar men när det är 6000 personer och alla vill ha samma saker så blir det en hel del kö och det är något jag inte vill stå i :) 

För Hultan blev det ett par drag från ace tror jag dom heter och ett nytt spö från savagear och lite lina.

Så nu är det bara att vänta till nästa år.

Kan tydligen inte ladda upp några bilder men det kommer när jag har fixat min dator!

Skitfiske på er !
//Rogge






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar